A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk.

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Amennyiben nem emlékszik jelszavára, kérjen jelszó emlékeztetőt e-mailben. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint fizetési módot. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. A rendelés feladását követően a rendszer egy automatikus e-mailt küld a rendelés beérkezéséről. Ezután 2 munkanapon belül rendelését visszaigazoljuk, valamint e-mailben értesítjük, amikor rendelése státuszában változás következik be (pl. kézbesítés alatt). Telefonos egyeztetés esetén hívja a vevőszolgálatot az e-mailben található telefonszámon. A webáruház fenntartja magának a jogot, hogy megrendelés teljesítését indoklás nélkül megtagadja.

Fizetési feltételek

Áruházunkban az alábbi fizetési módok állnak rendelkezésre. 

 - Banki előre átutalás

Banki átutaláshoz szükséges adatok: Best Sales Team Kft. számlaszám: 11716008-20187046-000000. Banki előre utalás esetén a csomag az összeg beérkezése után kerül feladásra.

Készpénzes fizetés személyes átvételkor - ingyenes

Utánvét: Ez esetben a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének/átadójának. (300 Ft) Futárnál, Postaponton és MOL/COOP Postaponton történő átvétel esetén általában bankkártyás fizetés is lehetséges. 

Utánvét díja: 350 Ft

Szállítás

FOXPOST CSOMAGAUTOMATA: Több mint 700 automata országszerte. Fizetés előre utalással vagy bankkártyával az automatánál.

Díja: 1290 Ft.

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

A küldemények házhoz szállítása az MPL futárszolgálattal történik. A csomagok átvehetők továbbá személyesen 2550 PostaPonton (postahivatalban), és 125 MOL PostaPonton, Coop Postapontokon. MOL és Coop Postapontra terjedelmes (XL) csomag nem szállítható. A termékek szállítási ideje általában 2-5 munkanap. Amennyiben valamely áru sem a webáruház, sem a nagykereskedő/gyártó raktárában nem elérhető, úgy a szállítási idő ennél hosszabb is lehet, amiről Önt e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk. Kiszállítást csak magyarországi címre vállalunk. 

Szállítási módok és díjak:

MPL futárszolgálat

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni. A "futárszolgálatnak átadva" rendelési állapot jelentése, hogy a megrendelését összeállítottuk és az MPL csomagszállító cégnek átadtuk, a küldemény legkésőbb 2 napon belül érkezik meg, a posta újabb értesítést nem küld. A küldemény kézbesítését kétszer kísérlik meg, amennyiben sikertelen, akkor értesítést hagynak a címen, és a helyi postán 10 napig átvehető. 

Kiszállítási idő: feladás után 1-2 munkanap

Szállítási díj: 1990 FT,  XL csomag (pl. ketreccel) 3150 Ft

Postán maradó

Válassza a PostaPontok egyikét, és kérje csomagját a több mint 2500 posta egyikére!

A PostaPonti csomagátvétel előnyei:

Kedvező ár

Nem kell a futárra várnia
Az ország legkiterjedtebb hálózata áll rendelkezésére. Válasszon egy postát, amely útba esik Önnek és vegye át csomagját személyesen!
A küldemény felvételét összekötheti más postai ügyek intézésével. A küldemény feladásáról e-mailben értesítjük, két napon belül mehet csomagjáért a postára. Amint a csomag a postán átvehető, ön értesítést kap. Rendelését 10 munkanapig bármikor elviheti.

Szállítási díj:  1890 FT,  XL csomag (pl. ketreccel) 3150 Ft

Utánvétel költsége: 350 Ft

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megrendelés távollévők közötti szerződésnek  minősül.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb a termék visszaküldését követő 14 napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Az Elállási jogról részletesen itt olvashat.


Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására vagy módosítására.

Termékek véleményezése

Vásárlóinknak lehetősége van a kiszállított termékekről véleményt írni, mely a webáruházban az egyes termékeknél 1-5 csillag formájában, illetve szöveges értékelésként jelenik meg. A webáruház fenntartja magának a jogot, hogy csak olyan termék értékelések megjelenését hagyja jóvá, ahol a vélemény írójának neve alapján beazonosítható, hogy valós vásárlás történt.

További részletes tájékoztató az Általános Szerződési Feltételek-ben.